Firminis stilius
Kas tai yra firminis stilius?
Paprastai kalbant - firminis stilius yra organizacijos arba įmonės komunikavimo taisyklės ir sistema, darni grafinių elementų visuma ir jų naudojimo principai formuojantys įmonės arba produkto atpažįstamumą. Sukuriamas vientisas ir originalus įmonės komunikavimo priemonių, produktų apipavidalinimas. Tai tarsi apdaras su kuriuo jūsų paslauga ir prekės ženklas pasitinka jūsų potencialius klientus ir netiesioginė komunikacija, kurią jie pamato ir pajunta pirmiausia.
Firminio stiliaus branduolį sudaro logotipas ir prekės ženklas. Kūrybinio proceso pradžioje dažniausiai atliekama įmonių su ta pačia arba panašia veikla analizė. Vėliau atrenkami svarbiausios įmonės savybės ir bruožai ir kuriama įvaizdžio koncepcija, kuri vėliau tampa firminio stiliaus pagrindu.
Stereotipai apie firmini stililų
Dažnai susiduriu su klausimu ar iš viso firminis stilius yra reikalingas ir ar jis būtinas. Nenorom susidaro įspūdis jog vyrauja nuomonė, kad jis reikalingas tik didelėms ir savo veiklą plačiai vykdančioms įmonėms. Nebūtinai. Manau, kad net ir mažiems verslams, ar vieno produkto gamintojams firminis stilius yra tai, kas labai palengvins jų komunikaciją ir išskirs iš konkurentų. Tai kartais gali būti visai nedaug. Gerai parinktas spalvų derinys, ar vykęs logotipo ir papildomo grafinio elemento derinys - kartais viso to pakanka. Bet kokiu atveju turėti bent minimalų firminį stilių, bent vieną jo koncepciją yra verta.
Firminio stiliaus apimtis
Kadangi iš esmės firminis stilius yra pagal tam tikrą koncepciją ir sistemą apipavidalintų komunikacijos priemonių rinkinys - tai jo apimtis gali būti labai įvairi. Jei kelis produktus gaminančiai kompanijai gali užtekti tik produktų etikečių stiliaus, tai platesnę veiklą ir daugiau paslaugų teikiančiai įmonei reikės ir vizitinės kortelės, ir prezentacijos šablono, dovanų kupono ar socialinio tinklo titulinio puslapio šablonų.
Logo4u • Dizaineris Dalius Simanavičius +370 655 26115 dalius@logo4u.lt