Logotipų kūrimas

Paprastumas

Pagrindinis dalykas padedantis logotipui atsispirti laiko iššūkiams. Kuo ženklas paprastesnis – tuo lengviau naudojamas, su juo lengva dirbti, išvengiama didelių gamybos ir kitų išlaidų. Čia labai svarbus protingas šrifto, spalvų ir grafikos pasirinkimas. Ar jūsų logotipas sudarytas iš kelių persidengiančių šešėlių, kelių simbolių, šriftų, raidžių? Geras ženklas – tai tik keli arba vienas aktyvus elementas – jokiu būdu ne jų gausa.

Originalumas

Jus lydės sėkmė, jei jūsų logotipas bus kitoks nei kiti, tuo trauks dėmesį. Tuomet jis liks žmonių mintyse, kas yra ypatingai aktualu šiais laikais, kai vizualinio turinio kiekis palyginus su keliais praėjusiais dešimtmečiais yra ženkliai išaugęs. Pagalvokite apie visus nepamirštamus logotipus, išsaugotus jūsų atmintyje: vienam tai gal bus „Mercedes-Benz“, kitam gal „Apple“ ar „Sony“ Galbūt mes juos prisimename todėl, kad matome juos be perstojo, tačiau taip pat ir todėl, kad jie yra originalūs. Sėkmingi logotipai išsiskiria iš minios tuo, kad yra kitokie, nemėgdžiojantys kitų. Jūsų logotipas turėtų patraukti pirmu žvilgsniu. Unikalus logotipo dizainas reikalauja unikalios dizaino koncepcijos. Tai logotipo dizaino taškas, kuriame meniškumas susitinka su idėjomis ir tvirtu vartotojų dizaino suvokimu. Grafikos dizaineris gali reaguoti į jūsų logotipo tikslus, atsižvelgdamas į visus šiuos aspektus ir sukurti kažką tikrai originalaus.

Universalumas

Jūsų logotipas darbuojasi iš peties. Jis puoš jūsų produktus, parduotuvių iškabas, interneto svetaines, skelbimus, bus bet kokios vizualinės komunikacijos dalis. Taigi jis neišvengiamai turėtų būti universalus ir lengvai pritaikomas bet kur. Tokiu gali būti paprasta ir lengvai atpažįstamas logotipas. Dar vienas labai svarbus dalykas – jis turi gerai atrodyti pateiktas tik juoda spalva. Jis turi būti patrauklus be jokių papildomų efektų, įmantrių spalvų ar jų derinių. Spalvos ir visokie efektai yra tik papildomos priemonės, jos jokiu būdu neturėtų būti pagrindine idėja ar koncepcija (išskyrus retas išimtis).

Geras matomumas visuose dydžiuose

Jūsų ženklas vienodai gerai turėtu atrodyti ir būti nuskaitomas tiek ant didžiulio lauko reklaminio skydo, tiek ant rašiklio ar mažos produkto etiketės. Tai mano galva yra vienas iš kriterijų kai tenka rinktis iš kelių logotipo variantų. Apskritai ženklas neturėtų būti išsami iliustracija – daugiau viso ko koncentratas, esencija. Tuomet įmanoma sukurti ženklą kuris net ir labai mažo formato bus greitai ir lengvai nuskaitomas ir suprantamas.

Simetrija ir proporcijos

Žmonės vaizdą pripažįsta gražiu ir patraukiu tuomet kai jis yra tam tikrų proporcijų bei jame esantys elementai yra darniai susieti į visumą. Žvelgiant iš praktinės perspektyvos, tinkamos proporcijos padarys jūsų logotipą vientisą, harmoningą ir suteiks jam patrauklumo.

Atsparumas laikui

Jei logotipas po dešimties metų atrodys taip pat gerai, kaip ir šiandien – vadinasi jis vykęs. Kurdami logotipą nepasiduokite trumpalaikėms madoms ir verčiau rinkitės klasikinę išvaizdą. Pavyzdžiui psichodeliniai 70-ųjų įkvėpti logotipai šiandien gali atrodyti labai patraukliai, tačiau jau po metų jie tokie nebe atrodys. Aišku – jei ženklas skirtas trumpalaikiam projektui – gal visai svarstytinas ir toks scenarijus. Viskas reliatyvu. Vykę logotipai atlaiko laiko išbandymą, nes atkreipia dėmesį į logotipo principus ir taisykles, kurie galioja ir yra amžini, o ne į tai, ką šiuo metu daro visi kiti. Jūsų įmonei augant ir keičiantis, logotipas, kuriame yra užkoduoti pagrindiniai jūsų tikslai ir idealai, išliks aktualus. Kažkas, kas šiandien yra labai madinga ir patrauklu šiuo metu gali padėti jūsų prekės ženklui sulaukti dėmesio, tačiau ateityje jis gali prarasti savo reikšmę. Taigi apie tai reiktų gerai pagalvoti.

Solar Smart Pool

Logotipas, Naujausi
Solar Smart Pool

FOLKKA

Logotipas, Naujausi
FOLKKA

Unique Transport

Logotipas, Naujausi
Unique Transport

Boomio logotipo kūrimas

Logotipas, Naujausi
Boomio logotipo kūrimas

Logo4u • Dizaineris Dalius Simanavičius   +370 655 26115   dalius@logo4u.lt